Üdvözlök Mindenkit!
Ez az oldal azért indult, mert szerettem volna kicsit összerendezni az információs halmazokat, továbbá azért hogy akik kíváncsiak és szeretnek kutakodni, számukra ez egy alap lehessen ahhoz, hogy ezt megtehessék a továbbiakban. Bár az írások különállóak, mégis van kapcsolat közöttük, hiszen minden összefügg mindennel, így ez nem meglepő. Csak arra kérlek titeket, hogy próbáljátok úgy olvasni az itt leírtakat, hogy kicsit elengeditek a csőlátásotokat (ha van), és megengeditek magatoknak hogy az ösztönök, megérzések vezessenek. Mi emberek sokkal többek vagyunk, mint amit elhitettek velünk, amit belénk neveltek! Soha nem szabad elfelejteni, hogy ahol a sötét oldal jelen van, ott ugyanúgy a világosság is. Nem vagyunk rabszolgák, a lepel lassan lehull, de nekünk is tenni kell ezért! Az internet pedig nagyon sok lehetőséget tartogat, ha jól használjuk, és hagyjuk hogy vigyen az “ár”.
Az anyagok nagy részét az általam indított topikból szedtem össze: http://tttweb.hu/forum/kategoria/kotetlenul/topik/igazi-vampirokrol/oldalszam/1
Tehát érdemes ott is körbenézni, hiszen konkrét beszélgetések is olvashatók a tagok között.
Megjegyezném, hogy a (Teremtés-kezdetek) írásnál ajánlom kezdeni az olvasást, hogy érthetőbb legyen.
Az oldalon szó lesz többek között;
– Bibliáról
– meditációkról
– spiritualitásról
– reinkarnációról
– börtönbolygóról
– gyorsuló időről
– Illuminatiról és a háttérhatalomról
– zeneiparról
– manipulációról
– nazca-vonalakról
– Pápáról és a Vatikánról
– időjárás befolyásolásáról
– Frigyládáról
– Smaragdtábláról, Saint Germain Grófról
– földönkívüliekről
– Vámpírokról bővebben
– Pálosokról
– Ley vonalakról stb…
Mindenkinek nagyon jó időtöltést kívánok itt, és ha esetleg kérdésetek lenne, ezen az email címen kereshettek bátran:
weisze0@gmail.com
Közösségi oldal: Új oldal, mert a régit a face letiltotta, vagyis a fiókomat.
https://www.facebook.com/A-leplen-t%C3%BAl-368802803538088/?fref=ts
Itt a régi oldal is, mert ezen sok bejegyzés olvasható, csak újakat már nem tudok feltenni:
https://www.facebook.com/aleplentul/?fref=ts
Ezennel már a facebookon lévő kis csoportban is várok/várunk mindenkit nagy szeretettel: https://www.facebook.com/groups/1823380674552604/
2016. július 17., vasárnap
A Világ működése, elképzelések
2016. július 10., vasárnap
Adam Kadmon-Isteni mivoltunk
Mózes I.
1,27 Megteremtette Isten az embert a maga képmására, Isten képmására teremtette, férfivá és nővé teremtette őket.
A pentagrammnak tulajdonított tradicionális jelentések között a legfontosabb a makrokozmikus ős-ember, illetve ember-ős (a kabbala Adam Kadmónja), vagy az ember, mint mikrokozmosz (közismert ábrázolás a pentagrammába rajzolt ember, akinek két lába, két karja és a feje a csillag egy- egy ágában helyezkedik el.)
Szimbolizálja továbbá az ember öt érzékét, a szellem, illetve azt képviselő ember együtt a világot alkotó négy őselemmel, vagy a négy őselem és az ötödik, a mindent átható éther vagy ákása, az ötödik elemet. Az elemi lények (elementálok) négy csoportját, és az őket uraló, irányító égi intelligenciát is.
Mesékben a valóság?
Margarete mostohaanyja, aki gyűlölte mostohalányát, elküldte a szépséget a brüsszeli udvarba, hogy megszabaduljon tőle. A lány a spanyol koronaherceg, a későbbi II. Fülöp szeretője lett. Fülöp apa ellenezte ezt a kapcsolatot, és spanyol ügynökökkel megmérgeztette Margaretét. "
,,
2. Rapunzel
Rapunzel története egy kora-keresztény történetre emlékezet. Egy kis-ázsiai pogány kereskedő a harmadik században annyira rajongott szépséges lányáért, hogy egyetlen kérő sem közelíthette meg. Amikor utazásokra indult, a lányt egy toronyba zárta. Az nem világos, miképpen vált a haj ilyen fontossá a történetben, mindenesetre a fiatal lány áttért a keresztény hitre, és olyan hangosan imádkozott a toronyban, hogy az egész város visszhangzott tőle. A kereskedő ezért a római prokonzul elé vitte a lányt. A prokonzul követelte, hogy a kereskedő végezze ki a lányát, vagy mondjon le a vagyonáról, amennyiben a kishölgy nem hajlandó új vallása nélkül élni. Az apa lefejeztette gyermekét, de aztán őt is megölte egy villámcsapás. A lány Szent Barbara néven, mártírként vonult be a legendáriumba. "
,,3. Kékszakáll
Perrault Elátkozott Conomor, egy Bretagne-i törzsfő köré fűzte a történetet, akit figyelmeztettek, hogy a saját fia keze által fog meghalni. Abban a pillanatban, amikor valamelyik felesége terhes lett, a törzsfő meggyilkolta. Perrault azonban egy másik figura, a 15. században élő nemes, Gilles de Rais is megihlette. A férfi a százéves háború hőse, Jeanne D’Arc védelmezője volt a csatatéren. Miután leszerelt a katonaságtól sorozatgyilkosként gyermekeket ölt. A Kékszakáll becenevet azért kapta, mert a lova sörénye kékesen csillogott a napfényben. A pere során részletesen beszámolt arról, hogyan csalta magához és kínozta a gyerekeket. Perrault ezeket a dokumentumokat használta fel félelmetes karaktere megalkotásához. "
,,4. Jancsi és Juliska
A Jancsi és Juliska mese tanulságát többnyire úgy értelmezik, hogy elrettenti a gyerekeket a szökéstől, a világgá menéstől. Azonban az egész Európát érintő, 1315-1317-es éhínség során a betegségek, tömeges elhalálozások, csecsemőgyilkosságok és a kannibalizmus annyira elharapóztak, hogy a szülők sokszor elhagyták a gyermekeiket és leölték az állataikat.
Jancsi és Juliska, vagyis Hansel és Gretel akár menedéket is lelhettek egy Katharina Schraderin nevű igen sikeres pék házában. A 17. században ez az asszony egy olyan sikeres gyömbéres keksz receptjét alkotta meg, hogy egy féltékeny riválisa boszorkánysággal vádolta meg. Először sikerült elmenekülnie a városból, de a feldühödött szomszédok serege megtalálta, visszakényszerítették a házába, és a saját kemencéjébe vetették. "
,,5. Hamupipőke
Perrault meséjének szőke, halovány, és szerencsétlen sorsú hősnője egy görög asszonyra, Rodopiszra emlékeztet, akinek a neve “rózsás arcút” jelent. Kicsi gyerekként Trákiában ejtették foglyul, és ie. 500 körül eladták rabszolgának Egyiptomban.
Szokatlan külseje nagy sikert aratott, gazdája elhalmozta ajándékokkal, például egy arany szandállal. A fáraó, II. Ahmózes is felfigyelt a lányra, és ragaszkodott hozzá, hogy ő legyen az egyik felesége. Bár Rodopisz nem származott királyi vérből, néhány szertartáson részt vehetett és természetesen az is feladata volt, hogy testével szolgálja ura igényeit. Élt boldogan, amíg meg nem halt? Nem valószínű. "
F:szeretlekmagyarorszag.hu
,,Meséink alapjául a magyar ősvallás gyógyító és révülő bölcs papjainak (regöseinek, táltosainak, jósainak) túlvilági élményei szolgálhattak. Ezek a tanító-beavató és egyben gyógyító elbeszélések tőlük származhattak.
E mesék tehát nem kitalált történetek, hanem a felső és az alsó világok rejtett valóságáról szólnak. Meséink gyakran vándorútra indulással kezdődnek, emlékeztetve arra is, hogy vándorok vagyunk a Földön, melyen csak átmegyünk, keresve az igazi otthonunkat. E hosszú vándorút pedig mindig a Túlvilág valamely tartományába vezet: vagy az alvilágba, ahová a Gonosz legyőzésére indul a hős, a fogságban levő Fények és lelkek kiszabadítására; vagy a magasságba, az égbe, a mennyei társ és a boldog tündérhon megkeresésére.
A mese mint beavatás, a megismerés magyar Útja, ez a mi sajátos utunk. Kiutat keresve a boldogtalanság világából a boldogság honába, a mulandóságból az örökkévalóságba.
Ha nincs meg bennünk – Jézus kifejezésével élve – az Isten országának (vagyis a tündérek mennyének) képe és vágya, akkor leragadhatunk az alsóbb világokban.
Ha valakiben nem tudatosul az ember igazi célja és küldetése: a felemelkedés az eredeti és a valódi égi hazába, akkor hiábavalóan telik el az élete.
Gyönyörű ősi meséink felragyogtatják bennünk a mennyei, a valóságos Élet fényét, és megmutatják még ma is az oda vezető utat. Azaz: őrzik magukban a lényeget, a legfontosabb igazságokat. Ezért nem lehet eléggé komolyan venni e meséket.
Néhány magyar mesefordulat, meseelem pszichológiai leírása
- Az égig érő fa (életfa, világfa) motívuma a magyar népmesék egyik legrégibb eleme. Diószegi Vilmos így ír róla: „Ez az égig érő fa nem más, mint a sámánhit világfája, a kanászlegény nagy tette pedig az egykori sámánavató szertartás emléke, amikor is a sámánjelöltnek a világfát jelképező, e célra elkészített, rovátkolt fára kellett felmásznia.”
- Gyökerei az alvilágba nyúlnak, csúcsa pedig az égig ér. Azt szimbolizálja, hogy az ember az anyag sötét birodalmából a szellem magasságaiba emelkedhet. Az ágain csüngő gyümölcs a szellemi fejlődés jutalma (bölcsesség, szépség, szeretet, igazságosság), s aki eszik belőlük, sose hal meg.
- A hős vándorlása során elér egy kutat, melybe leereszkedve egy másik, „lenti” világban találja magát. A lelki életünkben saját mélyebb lelki valóságunkba szállunk le egy álomban vagy egy belső utazásban.
- A tetejetlen fa megmászása során jelentősen megváltozik a hős időélménye a külső megfigyelőkéhez képest. Ez párhuzamba állítható a módosult tudatállapotok élményanyagával, melyet relaxációs vagy meditatív élményekben élnek át.
- A gonosz mostoha jelképezi a gyermek felnövekedése során a leválás nehézségeivel küszködő fiatal anya-élményének változását: édesanyja mintegy meghal számára, hiszen felnőtten már nem viselkedhet gyerekesen, nem várhatja szüleitől a gyermeknek járó gyámolítást. A mostoha az elszakadás sötét oldalát jelenítheti meg.
- A király és három fia a részletesebb elemzések szerint analógiában van a négy alapvető lelki funkcióval. Ezek a gondolkodás, az érzelmek világa, az intuíció és az érzékelés.
- Az intuíciót jelképezi még a gebe, mely parazsat eszik: a tűz az intuíció jelképe.
- Sárkány – egyesíti magában az alvilági kígyó és az égi madár (sötétség és fény, ég és föld) jegyeit. Alakja eltolódhat jó és rossz irányába egyaránt. Fejeinek sokasága a testi és a szellemi erő ősi kifejeződése. A magyar népmesékben gyakran tűnik fel a kincs őrzőjeként, az égi vár védelmezőjeként, s tüzet fúj, kénkövet okád. Szerepe: elpusztítani azt, aki beavatatlanul, méltatlanul akar átjutni rajta.
- Egy másik mesében a sárkány a kút vizét zárja el, és ilyenkor a birodalom kiszárad, az érzelmi élet elsorvadásának jeleként.
- Tündér Ilona – halhatatlan, az élet vize és más varázseszközök őrzője, a világfán lakik, lépte nyomán virágba borul a természet (földistennői jellegzetesség), aranyhajú, homlokán csillagot visel, gyöngyöt sír és madár alakban jár (hattyú vagy réce). Varázshatalmú, átváltozásra képes, hol jó, hol csalfa és gonosz nőalak.
- Boszorkány – a női elv destruktív, démoni oldalát, a „rossz” anyát szimbolizálja. A 12. századtól kezdve, a kereszténység tudatos manipulációjaként, elsősorban az ősi pogány hit képviselőit: a javasokat, tudókat, látókat, táltosokat tartották boszorkányoknak.
- Égberagadás – a Griffmadár a hőst egyik világból a másikba röpíti.
- A halálhoz hasonló, révülésnek, ill. „elragadtatottság”-nak nevezett állapot, melynek során a kiválasztottak közvetlenül érintkezésbe lépnek égi erőkkel.
- Farkas – a vadság, a rablásvágy, a falánkság és a szexuális kicsapongás megtestesítője. Állatmesékben butaságot, nyers erőt, gonoszságot jelent.
- Griffmadár – a sas és az oroszlán keveréke, napjellegű állat. A földi hatalom és az égi energia, az erő és bölcsesség, az emberi és isteni természet egyesülését szimbolizálja.
- Róka – a ravaszság szimbóluma (a róka régi magyar neve „ravasz”). Jelent még csalást, tolvajlást, kapzsiságot. Tündérmesékben olykor a hőst segíti varázserejével.
- Gólya
– hosszú, piros csőre miatt fallikus jelentésű madár. Talán
emiatt terjedt el az a gyermekámítás, amely szerint a gólya
kéménylyukba (vagina) ejti be a gyermeket. A magyar néphit
jósmadárként is számon tartja.
Hajnal
A mese azt mondja, hogy „buzogánnyal fejbe teremti”. A buzogány az egyik legtisztább Nap, illetve csillag jelkép. A fej pedig a szellemiség területe. Ezt a két képet összeolvasva nem beszélhetünk kizárólagos pusztításról, mint ahogy a mese sem teszi ezt, ez nem más, mint a fény által a szellemiség területén végrehajtott teremtő művelet.
Fehérlófia
A főhős neve (lótól ellett!) is a pusztai lovas eredetre utal (Hunor és Magyar apja Ménrót király nevében is benne van a mén, ló szó). Nomád népeknél természetes a lovas sajátosság hangsúlyozása. Mint ahogy már Makai László is rámutatott, a szereplők közül Fehérlófia a hódító nomád életmódot folytatókat, Fanyűvő az erdőlakó népet, Kőmorzsoló a földtúrókat (földművelőket), Vasgyúró az iparral foglalkozó népeket jelképezi.
Az alvilág réz-, ezüst- és aranyerdejében legyőzi a három, hat, illetve tizenkét-fejű sárkányt, és megmenti a rab királykisasszonyokat. Három szolgája a kosárban csak a királykisasszonyokat húzzák fel, Fehérlófiát ott hagyják csalárdul. Ekkor Fehérlófia a felül sas, alul oroszlán griffmadárhoz fordul. Ez fel is viszi, de útközben táplálnia kell a madarat (három kenyérrel és három tábla szalonnával), mert különben leveti. Amikor elfogyott az étel, és még mindig nem értek fel, saját karját és lábát áldozza fel. Végül, mikor mégis feljutnak, a madár hétszer erősebbé teszi, mint volt, és a legszebb királykisasszonnyal ülhet nászt Fehérlófia.
A hős erős ellenfelekkel találkozik, és párviadalban legyőzi őket. – Az ősi hitvilág szerint a táltosnak állatalakban többször meg kell küzdenie az ellentétes erőkkel.
A hős megmenti a királylányt és legyőzi az alvilág rabló szellemszörnyét, a sárkányt. – A táltos révülése során szintén megmenti az elrabolt lelket.
2016. július 9., szombat
Még egy kis információ Róluk :)
Mindenkinek egyedi az aurája, egyeseknek a testüktől messzire kiterjed, míg másoknak „tömörebb”, közelebb van a testükhöz.
A gyerekek különösen képesek ráhangolódni az aurára, és a családról vagy barátainkról készült rajzaikban gyakran megjelenítik am megérzéseiket.
Gyógyítás során gyakran összekeveredik a kezelt személy és a gyógyító energiája.
Ha valaki eléggé intuitív és együtt érző, akkor ilyenkor ráérezhet mások érzéseire, mivel az ölelés során érzelmi „ügyeik” egy részét átveszi.
Másoknak viszont az intellektus segítségére van szükségük ahhoz, hogy be tudják azonosítani, milyen saját, múltbeli élményükhöz hasonlítható az, amit a másik érez.
A létezésnek ezen a szintjén nincs szükség szavakra – bár használhatók – és gyakran érintés vagy szaglás útján zajlik az információ csere. ( A félelemnek is megvan a maga fanyar, avas jellegű szaga. )
A várandós nők magzata átéli az édesanya érzéseit, akár örömérzetről, akár félelemről van szó. A vérben lévő kémiai hírvivő anyagok a méhlepényen keresztül adják át az érzelmi „üzeneteket”. Emellett a magzatnak is lehetnek megérzései az édesanyja érzelmeivel kapcsolatban.
Regressziós hipnózissal az anyaméhbe visszakerülve nagyon sokan ösztönösen érzik, hogy mit gondolt és érzett az édesanyjuk, vagy más családtagjuk.
A legtöbbünkben ez képesség röviddel a megszületés után elzáródik, egyesekben azonban a születés után is tovább élhet, és összezavarhatja őket, hogy amit mondanak nekik, az nem ugyanaz, mit amit éreznek.
Ilyenkor vagy elnyomják magukban az érzéseiket, vagy befelé forduló, bizalmatlan gyermekek lesznek.
Amikor egy gyermekben nagymértében jelen van ez az érzékenység, akkor úgy működik, mint egy „radarhálózat”, mindent felfog, ami körülötte zajlik.
Ha nem sikerül erős önvédelmi rendszert kialakítania külvilággal szemben, akkor „szivacshoz” hasonlóan magába szívja a körülötte lévő emberek érzéseit és gondolatait. "
2016. július 6., szerda
Elektroszmog, és ezzel összefüggő problémák
Az éjszaka valamennyi szervünk – különösen az agy –számára fontos pihenő periodus. Az alvás alatt történik meg a szervezet regenerálódása, sőt, agyunk például ilyenkor dolgozza fel és tárolja a megfelelő ismereteket, mely folyamatot „memória-konszolidációnak” hívunk.
A melatonin segít abban, hogy éjszaka jól tudjunk aludni. A tobozmirigyben termelődő hormon beállítja a szervezet belső óráját, mely az ún. suprakiazmatikus magban működik.
A melatonin csak sötétségben termelődik, a fény – még a legkisebb is! – visszaszorítja termelődését!"
,,A váltott műszakban dolgozók szervezetét nagyon megterheli az éjszakai munka és a nappal történő alvás, így sok esetben nem is lehetséges számukra pihentető módon. "
2016. július 3., vasárnap
Utazás a Világok és Univerzumok között
2016. július 2., szombat
Keresztény hazugságok... hogy van ez?
A vallástörténet szerint a zsidó “papok” amikor áldozatot mutattak be Jahvenak, az Isten képmását öltötték magukra… Azaz maszkot viseltek… Egy vadszamár maszkot.
[Hieroszalamosz ill. Szkütopolisz neve először görög írásokban jelenik meg, értelemszerűen némileg “görögösítve”.]
Hogy az Újszövetség szerint ki volt, azt tudjuk: Isten fia, a megváltó.
A Talmud(zsidó vallás szent könyve) következetesen “Nimród fia“-ként emlegeti
Szanszkritül azonban annyit tesz: “FÉNY FIA“. Nem héber név… Ergo:Jézus nem zsidó…
Majd miután Ádám is evett … “Fénytestük felragyogott, Fénycsokraik megnyíltak” : a 7 csakrájuk aktivizálódott — így magasabb tudat-szintre emelkedtek.
Az én információim szerint az édenkert egy kísérlet volt a Föld-bolygón. Már akkor volt egy lény, aki jó tanácsával segítette a földi emberiséget. Sólyomhoz hasonló alakja volt. Majd több ezer év múlva ismét megjelent: az egyiptomi mitológia sólyomfejű Hórusz-ként említi. Akkor szó szerint Harcolt a jó oldalon. Majd megint több ezer év múlva tért vissza a Föld-bolygóra, hogy segítsen az emberiségnek: az akkori szülei a Fény gyermekének nevezték el. Ő elmondta, hogy egykor ő volt Hórusz. És most, 2000 évvel később egy nép feltámadóban van. Fővárosának legmagasabb pontján egy felszállni készülő Sólyom áll ! (Turul = kerecsen-sólyom).
– Az 1945-ben előkerült pergamenek alapján kimondható, hogy az eredeti szentiratok 90 %-át nem tették bele a Bibliába. A maradék részeket is sok helyen átírták. Ma ezt a meghamisított Bibliát olvashatja a legtöbb ember. A magyarázata az, hogy az eredeti pergameneken a 100 % szerepel.
– A Talmud Jézust állandóan Nimród fiának nevezi. Talmud = a zsidó vallás szent könyve. Nem kellett tolmács, Jézus Hun nyelven szólalt meg. “Ez az én testem… Ez az én vérem…” Egyetlen nyelv van, amiben egy új szó keletkezik, ha e két szót összerakjuk – test-vér – a Magyar (Szántai Lajos, művelődés-történész). Így teszi Jézus egy mágiával testvéreivé a tanítványait szimbolikusan, így adja át beléjük az ő lelkületét.
– Jézus-Partus-herceg. A Jézus név szankszritül azt jelenti: “Fény Fia”. Héberül viszont nem jelent semmit, tehát nem héber név, tehát Jézus nem héber származású. A 3. király aki Jézus bölcsőjéhez ment, az eredeti írásokban a Pártus birodalom küldöttei: Szkíta mágusok.!.
– A templomaikban egy szent Sólyom volt az oltár fölött. Turul = Kerecsen Sólyom. Az eredeti ószövetségben is sólyom mondja a kígyó helyett Évának, hogy egyen a tudás fájáról. Ami egyébként nem bűn. Miért lenne bűn enni a tudás fájáról, a tudás nem bűn, hanem jó dolog.